onsdag 1 april 2009

Världens bästa flickvän

Jag är så Glad över mina underbara flickvän Malin W.
Låt mig berätta...

Jag har en en lååång tid tillbaka, förmodligen under Lunarstorm tiden haft ögonen uppe för denna tjej. Vet inte varför men av någon anledning har vi någongång skrivigt ett inlägg till varandra, inget speciellt bara mer "Hej hej!"...

Jag hittade henne på Playahead där jag fick tag på hennes msn men vi skrev aldrig något mer där. Eftersom msn är kopplat till Facebook med alla vännerna så har Malin och jag blivigt vänner. Det tog ett längre tag närmare Malins 18 årsdag vilket är om 2 dagar mer exakt tills jag tog initiativet till att skriva "Grattis!" på hennes wall.

Här börjar resan.

Vi skriver väldigt tråkiga inlägg till varandra, har något uppehåll mellan dem. Senare in i tiden tar vi mer kontakt och jag berättar att jag skall jobba på nattklubben Huset vilket är en väldigt bra klubb för dem i åldern 18 till 19 år.. Men men!

Jag jobbar under kvällen, det var mycket att göra och jag kände mig väldigt stressad. MEN mitt i allt stress, ute på rökgården så kommer en väldigt glad och trevlig tjej fram till mig och frågar om det var jag som är Jonas Hellman...

Jag svarade glatt något i stilen, "Japp! Det är jag det." Till svars frågade jag "Vem är du då?"
Till svars fick jag "Malin Winter!"

Förmodligen var det här en av de bästa utekvällarna i mitt liv :)

Jag fick senare in på veckan ett sms av henne och där efter bjöd jag över henne på en "Middag a la Jonas!" Vilket slutade i gott Resultat!

Nu, ett halvår senare bor vi tillsammans och delar våra liv i ett!

Jag Älskar Dig Malin Winter! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar