torsdag 30 april 2009

Hey, schön!

Kära vänner jag ska lära er en mycket viktig sak så lyssna (läs) noga!
Om ens flickvän använder samma blogg plats (i detta fall blogger.com) så kan det vara bra om man loggar ut. Vet ni vad som händer annars? Jo, loggar man inte ut och flickvännen ska logga in på sin bloggsida så kommer man direkt till den som var inloggad senast (alltså kommer hon inte till sin blogg) och vad händer då?

Jo hon tar det hele på sitt alldeles egna sätt.

Juste det trodde ni inte va?! haha!
Malin här för alla som inte har förstått detta än.

Ja det är såhär det går när man inte lär sig att trycka på logga ut knappen. Fett syyyyynd (som Jonas hade sagt)
Ärligt talat så vet jag inte ens varför jag skriver, har absolut inget att säga. Eller ja i min blogg har jag massor med saker att skriva om men det känns inte som att jag ska skriva det här. Så ni får helt enkelt besöka mig istället.

Vad tror ni nu? Att jag snor hans läsare och värvar dem till mig? Mycket riktigt!
Nej ärligt talat, så dålig är jag inte haha men det finns många som är, ingen nämd ingen glömt och framförallt ingen upprörd.

nejni, nu orkar jag inte skriva en massa blaj här. Men som sagt, glöm inte att besöka min blogg! Den hittas här

Aufwiedersehn bitches!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar