onsdag 8 april 2009

Fast & Furious

Nya Fast & Furious var en riktigt bra film, har saknat Vin Diesel i de tidigare filmerna... Men nu är han tillbaka och gör som de första filmerna ett riktigt bra skådespeleri! Det är något speciellt med bilfilmer, man blir riktigt köpsugen på en tung och trimmad bil men tyvärr så får jag nog vänta ett par år innan jag kan slå till....

Mer om filmen. Från början till slutet satt jag fastklistrad i biosalongen med spänning i hela kroppen.
Början gav en härlig upplevelse av filmen med kraftiga motorljud och schyssta"stunts".

Resterande av filmen Fast & Forious var inte riktigt som jag hade tänkt mig. Saknade mer stadskörning och fler race... Så tyvärr, till min besvikelse får jag hoppas på att det blir mer sådant till den nästa film som jag hoppas kommer!

1 kommentar:

  1. hahahha jonas anledningen att Han lue är med är för att den här filmen utspelar sig mellan 2an och tokyodrift så man kan säga att de är tredje filmen ;)

    SvaraRadera