söndag 19 april 2009

Trevlig Lördag!



Så nu sitter man här vid datorn och har knappt orkat röra ett finger under dagen... Självklart får man skylla sig själv att man fick för mycket av det goda i kroppen! Som sagt igår var det förs 70 årsfest för min bonus morfar på Gunnels krog inne vid Gamla stan.

En mycket trevlig och söt liten krog med riktigt god mat och glatt sällskap av alla, menyn hittar ni i ett äldre inlägg under den 18 april.

Vad mer skall man berätta då? Det är märkligt det där med sprit... Hade för den mesta delen suttit stilla till bords och druckit viner och andra drycker, sedan när det var dags för oss ungdomar, Jag, Malin och min lille bror att gå så fick man sig en smäll i pannan... Hejhopp!

Vi tog oss hem till mig och Malin för att göra iordning oss för en skön utgång! Fick med mig Adde som jag hade sjukt kul med! Självklart hade jag lika roligt tillsammans med dig Älsklingen! =D

Jag jobbade och det var helt okej röj på Huset... Kom hem ca 04.00 idag då.... Sendan har jag bara legat i soffan framför TVn. Dags för att tänka på mat igen... Skall bege mig till Konsum för att handla något smarrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar