söndag 5 april 2009

Blue Moon Bar

Hallå alla! Nu sitter jag hemma hos Johanna och dricker lite smått... Ikväll är det nämligen utgång igen, på en söndag! SUPER! :) Varför skall jag ut på en söndag för? Hmm, det är juh Hotell & Restaurang skolan som har sin skiva så ska ha riktigt kul utan alla pojkarna på Malins skiva!

Men men... Stort tack till Lollo, vars pappa kom och hämtade mig i Tyresö då inga av mina vänner som egentligen skulle med men som bangade och kunde inte hämta mig för fotboll var mycket viktigare...... För dem.........

Nu står tjejerna, Fia, Lollo och Johanna och fixar sig för kvällen... Tur att man vart född till kille, hade aldrig haft orken att sminka mig, fixa allt annat som ni tjejer gör innan en helkväll på krogen!

Så här kan det se ut.... Snygga ni är! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar