måndag 13 april 2009

Guest

Hejsan hoppsan!
Guess what? Jonas är för lat för att uppdatera så jag gästbloggar så vem är jag?
Malin heter jag, är faktiskt ingen mindre än Jonas flickvän, det ni!

Och ärligt talat så har jag ingen aning om vad jag ska skriva här...Knepigt!

Äh, skitsamma vem har sagt att jag måste skriva något jätte intressant eller super intelligent? No one! haha!
Jag gör det enkelt för mig.

Jonas Hellman är den bästa av det bästa. En bättre pojkvän kan man helt enkelt inte önska sig. Visst vi har våra problem och ja vi bråkar men vi hittar alltid tillbaka, vi kan lösa alla problem, det handlar bara om vilja och är det något vi har eller iallafall jag har otroligt mycket av så är det vilja när det gäller denna kille!
Och nu tänker jag säga det som man inte får säga, för i Sverige ska man ligga lågt men det är inget jag sysslar med, ju högre desto bättre!
Det jag vill säga är att, vi är snyggaste paret som någonsin existerat i sverige, kanske snyggast i världen, vi är det paret som kan prata med varandra om allt, vi är det paret som som alla vill vara helt enkelt och sist men absolut inte minst. Frågan ni egentligen vill ha svar på.
Ja, vi har det otroligt bra i sängen, där satt den, nu är det bara att nu börjar hata, det är sånt svenskar gör. Hatar mot folk som skryter med sina tillgångar precis så som jag gör nu men vafan!


Kanske ses vi igen, kanske inte, kommer jag inte tillbaka som stand in för Jonas så finner ni mig HÄR


Auf wiedersehn bitches

2 kommentarer:

  1. JAG ÄLSKAR DIG OCH HÅLLER MED DIG!!! <3

    SvaraRadera
  2. Speaking out of own experience så är han ärligt talat ingenting att ha! He's not a keeper.

    SvaraRadera