onsdag 15 april 2009

Mina ord från mitt hjärtat till dig Malin Winter

Jag kanske inte är den lättaste eller den bästa pojkvännen att leva tillsammans med.
Men en sak är jag över 100 % säker på, och det är att jag aldrig tidigare har ÄLSKAT någon så mycket som jag gör till dig Malin Winter.

Alla har vi våra egna brister som jag redan håller på att försöka förbättra... Jag kommer göra allt som krävs för att visa dig att jag verkligen kommer att jobba bort mina brister!
Jag vill inget annat!!!

Du är den finaste, omtänksamaste och snällaste tjejen jag någonsin träffat. Jag vill inget annat än att vara tillsammans med just dig Malin Winter!
Ingen kommer någonsin att kunna fylla din plats i mitt hjärta som du gör!
Jag älskar, Jag är kär och Jag vill alltid vara din egna Jonas Hellman!

1 kommentar:

  1. Det här var fint skrivet, härligt att vara så säker kan jag gissa! Kanske hamnar jag där nångång också? Nja, jag är nog för gammel för det vid det här laget men här har ni ivf en litentanta som kommer att hålla tummarna för er två!

    SvaraRadera