måndag 4 maj 2009

Uppdatering från helgens festligheter!

Torsdag, Valborg!
Under valborgskvällen befan jag mig hemma hos Knuda med några pojkar, dock inte alla av vännerna.... Vi grillade, drack och festade loss ordentligt!!! Bilder från valborg kommer upp så länge får ni kolla på dem som ligger uppe på bloggen från valborg. Men vad skall man säga, allt gick väl som planerat, denna fest gick inget sönder hemma hos honom. :)

Tack för en trevlig valborg.

Fredag, bakisdagen!
Yes, bakis och helt slut i kroppen var jag under fredagen. Men man får väl skylla sig själv??
Det jobbiga var att jag fick besök av min mor för tidigt under fredagen, hade velat vila ut....
Senare under kvällen vart jag bjuden på yttligare en fest, denna gång hemma hos Alex. Jag tog mig dit och tryckte i mig ordentligt med mat sedan tog jag mig hem för att ha en UNDERBART mysig kväll med film tillsammans med min flickvän Malin Winter! The Best Of Best Girls!

Lördag, Underbart väder!
Under lördagen vart det några timmar sittandes i solen för att njuta av sveriges bästa vår!!!! Färg på mig fick jag allt, och nu är lite av solbärnnan klar för högsommaren! ^^
Jag fick ett trevligt samtal från Adde om att vi skulle kolla på fotboll hemma hos Spunt. En skön match med massor av mål! Jag vart även inbjuden av Knuda till en festlighet hemma hos honom vilket jag åkte till senare under kvällen... Dock denna gång kunde tyvärr inte resterande av pojkarna som jag var hemma hos tidigare komma med.?
Men det var en Trevlig kväll som varade lååångt in på morgonen.

Söndag, Bakisdagen.......
Bakis var jag allt och massor av städning fick jag gjort tillsammans med min underbara mamma!
Och varför all denna städning? Visst pedantisk är jag... Men skall nämligen sälja min lägenhet! ^^

1 kommentar: