lördag 9 maj 2009

Studenten 2008, ett minne för livet!
















Utspringet, en adrenalinchock för hela kroppen. Just detta utspring är man nog snabbast i världen, eller det kändes så i alla fall så. Det ni ser är min klass, TE05 som springer ut som andra klass i Tyresö Gymnasium! Längst fram, gubben alltså som ni ser det är Kai, vår matte och fysik lärare. En riktigt vis man! Den andra lite galnare kvinnan till höger om honom med den vita skylten i handen det är Cicilia, vår ekonomi lärare som hade sina två favorit elever, Nicklas Drevinge och Alexander Stenfeldh.
Jävlar vilken Rush!















Och här ser ni mig springa ut, glad som en jävla tratt och taggad till 310% Kommer inte ihåg annat än all glädje och lättnad som spred sig i kroppen efter att ha traglat skola i 12 år....

YES NU VAR DET ÖVER!

HEJ DÅ!!















Studentflaket var en höjdare, aldrig har jag haft så kul som då! Ett studentflak tillsammans med sin klass, massor med alkohol, hög musik och sjukt glada människor!!!! Raj raj raj raj raj raj!

Seriöst?! Vi måste göra om det här, bara åka studentflak en gång till?! :D

På bilden är det jag och min preppy vän Frukten!

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar