tisdag 12 maj 2009

100 kr för nya medlemmar på Betsson

Bild från Betsson.com

Hej hopp på er alla fina läsare!
Jag har under flera tillfällen sätt reklamen på tv för Betsson om att man som ny medlem
får 100 kr att spela för...
Och det var inga konstigheter med det. Allt gick väldigt enkelt till. Jag besökte Betsson.com och registrerade ett konto. Efter detta fick jag 100 kr insatt på kontot! Väldigt enkelt och smidigt!
Därefter var det bara att spela de olika spelen, allt från Banditer till Bordsspel.
Lyckades faktiskt spela till mig lite pengar på en av banditerna som heter Pirates gold 2.
Men tyvärr så vart det så spännande att spela vidare på vinsten om de 250 kr så nu sitter jag med ett tomt konto. ^^
Det var heller inga problem att avsluta sitt konto. Gick in på live support chat och kunde under 2 minuter avsluta mitt konto! Riktigt bra service!
Så ta chansen ni också! Testa lyckan med de 100 kr som ni får! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar